Thursday 9 July 2020

Torsdagsdrømme #296


Jo jo jeg er her endnu! Har bare haft travlt med at have ondt af mig selv, over at min sommerferie er done, over and out. Så imens alle andre er på efterårsferie, holder jeg skansen her i byen. Jeg havde dog en fridag i går og det var en bedre en af slagsen. Var nemlig et smut i København med niecerne og min søster. Det var så hyggeligt, dejligt selskab, god frokost, kanalrundfart og nogen shoppede (læs ikke mig), medmindre 3 akvarelpensler tæller. Så i dag drømmer jeg om de her sager i bløde orange farver og de her loafers, med den cooleste detalje af en overdrevent kæde. Glædelig torsdag derude. Håber ikke, i har opgivet mig endnu? Jeg arbejder i øjeblikket på en guide til nogle af mine yndlingsbutikker i Odense, så bliv hængende den kommer i næste uge🍊

No comments:

Post a Comment