Friday 10 April 2020

Happy Friday -og ja det er fredag!

I 2015 tilbragte vi 3 uger i London, hvor vi havde lejet en lejlighed i Hackney. Jeg fik en-til-en tegneundervisning af en meget talentfuld unge kvinde. Jeg var også til drop in croquis hver mandag i Short District. Når jeg sad i køkkenet lyttede jeg til BBC Radio London, og i baggrunden var lyden af den pakistanske nabos skramlende gryder. Jeg lytter stadigvæk til BBC Radio London! For det er altid godt at vide, om man skal hoppe på Cirkel line eller om der er forsinkelser😀 Udover trafikopdateringerne har de nogle ret fine programmer med nogle skønne værter. Jeg holder især af at lytte til Robert, Elms som tager lytterne med rundt i London, anmelder film og meget andet. Han holder blandt andet Funky Friday, hvor en lytter ringer ind med 4-5 udvalgt numre. I den her tid hvor alle briter er lukket inde og kun må gå ud og købe det mest vigtig opfordre Robert Elms til at danse til Fynky Friday. So in the spirit of Robert Elm har jeg lavet en lille playlist over på Spotify med en vis portion 70´er vib over sig! Find danseskoene og en cocktail frem og dans!
Happy Funky Friday til alle.

-Og ja playlisten hedder Fynky Friday!
☻Prince: Raspberry Beret
☻Bee Gees: You shoul be dancing
☻Berry White: You´re the first, the last, My everthing
☻Donna Summer: Hot Stuff
☻Marvin Gaye: I heard through the Grapevine
☻The Doors: Break on Through

No comments:

Post a Comment