Tuesday 25 June 2019

Tingene har det med at gå i ring


Nu hvor fashion week i diverse modemetropoler er ved at runde af for denne om gang, var der ingen tvivl om at, Hedi Slimane for Celine havde hentet sin inspiration 
fra 70'erne. Jeg kunne næsten fristet til at tro, han har kigget i vores familiealbum. Jeg kunne eksempelvis genkende min fars outfits på nogle af modellerne. Vi snakker om firskåret blazer, kort bomberjakker, skjorter knappet lidt ned og aviator solbriller. I sidste uge havde Versace ladet sig inspirere af musikverden og sendte Keith Flint fra Prodigy en tribut med modeller, som havde fået styles håret som Keith. Det fik mig en tur ned af memory lane og mindet fra Midtfyns Fetivalen,1998 frem igen. Her fyrede Prodidy den max af blandet andet med hittet I´m a firestarter. Der er jo heldigvis ikke noget nyt i, at kvinder går på rov i mænds gaderober, så der sker jo ikke noget ved, at jeg har forelske med i et par items.

No comments:

Post a Comment