Monday 24 September 2018

Nedadgående hund





De sidste 8-10 år har jeg gået til yoga, ligget på det samme sted i yogalokalet og haft den samme underviser de sidste 5-6 år. For mig betyder de 1,5 times yoga om ugen en total udelukkelse af alt. Jeg hører kun efter hvad underviserne guider mig til. Det er intet kosmisk-svævningen over min yogaundervisningen, det er hårdt på den gode måde. I midten af august deltog jeg i en event med de super fine Fynske Influencers. Det fandt sted hos Karma Studio, hvor vi fik en lille smagsprøve på yoga, guided af Mia. Det var sjovt at prøve en anden underviser i super lækre omgivelser. Jeg kunne ikke forstille mig ikke at dyrke yoga, det er helt fantastisk at være fuldstændig til stede og kun fokuserer på at udføre øvelserne rigtigt.                                                                                          (Reklame)



No comments:

Post a Comment