Friday 24 August 2018

Happy Friday

Nogle gange kører livet lidt for hurtigt og lige nu virker det ikke som om, det kun er 14 dage siden, jeg kom hjem fra ferie. Engang kørte jeg med et belønningssystem, når jeg havde opnået nogle mål eller arbejdet hårdt. Det er jeg kommet lidt væk fra eller måske bare blevet ældre. Måske er det fordi, jeg ligeså gerne vil have oplevelse frem for ting. Jeg forelsker mig dog stadigvæk hovedløst i glimmersko. Det der bare er med oplevelser er, at det kræve tid, som ikke lige synes at være det, jeg har mest af. Så nu øver jeg mig igen i at sætte pris på de små glæder og hvis man samler nok af den i løbet af en dag, så kan det jo også give noget på overskudskontoen. Små glæder kan være noget så simpelt:
- At jeg lige kan nå at få en flat white på nabocafeen inden jeg møder ind på arbejdet.
- At min yndlings årstid lander lige om lidt
-At gå en aftentur med hunden og manden
- At genboen har lagt blomster fra sin have på vores trappe
-At September issue lander i min postkasse
-At have tid til at nuller lidt med mine tegninger
Happy Friday

No comments:

Post a Comment