Tuesday 28 August 2018

Eat in East London


Jeg har ikke helt tal på hvor mange gange, jeg har været i London, men de sidste to gange, boede jeg i Clapton, Hackney. Det er en spændende del af øst London, som har en del små selvstændige butikker og spisesteder. Der er også en Outlet city, men det snakker vi om en anden gang. Vi spiste nogle virkelig fine steder. Blandet andet på My Neighbours The Dumplings, De serverer Dim sum inspireret mad og en afslappet stemning i nogle rå men hyggelig lokaler. I kælderen er der en bar, hvor man venter på sit bord bliver ledigt. Vi fik lækre hjemlavet dumplings og jeg ærgre mig kun over, at vi ikke nåede at spise der en gang mere, inden vi skulle hjem.
Et andet sted der også er forholdsvis nyt, er UCHI, der ligger lidt gemt på en ”villavej”. Her får man japanske mad primært sushi. Selve stedet er enkelt og rustikt indrettede. Man sidder på små taburetter, men det opdager man ikke, når man først har fået 2 dejlig kolde fadøl.

Sidste sted er Krapow, de servere nord thailandsk mad, vi sad udenfor ved nogle små bord placeret på fortovet, så jeg kan ikke sige så meget om indretningen. Det var super hyggeligt og ham der kom med maden var snakkesaglig på den gode måde.

No comments:

Post a Comment