Wednesday 30 May 2018

Er jeg blevet royal eller bare sentimental?

Jeg indrømmer gerne, at jeg så store del af Harry og Meghan vielse. Jeg så optakten med alle kjolerne. Jeg så det meste siddende på armlænet (undskyld far) af vores sofa, mest af alt fordi, jeg ikke helt ville være ved, at jeg så det. Jeg undskyldte mig med, at jeg så det for tøjet skyld! Rent tilfældigt tænkte jeg for tv´et lørdag aften ligesom Mary skulle til at holde sin tale for Frederik. Jeg blev siddende, denne gang sad jeg rigtigt på sofaen (tænkte det var så sent ingen ville opdage det). Det var jo en rigtig fin tale. Royal eller sentimental, jeg tog mig selv i at sidde med lidt våde øjne, bilder mig ind, det må være noget af alt den pollen, der flyver rundt for tiden. Royal eller ej, de kvinder der kommer fra den virkelig verden og som siger farvel til et liv i civil for at gifte sig med en kongelig, det kan ikke havde været en nem beslutning. Pludselig har alle en mening om ens kjole, smil, holdning og meget andet. Tror ikke, jeg er blevet mere royal efter at havde set de to modig kvinder sige henholdsvis ja og holde en smuk tale, jeg nok nærmere blevet sentimental på min gamle dage. 

No comments:

Post a Comment