Monday 23 May 2016

Let´s party on a sunday



Det er snart et år siden, jeg tilbragte godt 3 fantastiske uger i denne:http://ladybugdenmark.blogspot.dk/2015/06/home-sweet-home.html dejlig lejlighed i Hackney, London. Noget af det jeg beunder allemest ved londonerne, er den måde de fejre søndagen på. De er ude og bruge deres by og hænge ud på alle de lækre mad/ designmarkererede, de drikker en pint eller et stort glas hvidvin (her snakker vi ikke om de små snapsglas, vi har i Danmark) på pubben og mødes med venner. I Danmark er der den der søvnige stemning, hvor der nærmest hænger sådan en slags deprim tilstand over landet. som om det er en staf, at man skal på arbejde mandag. Det er da skønt, at have fri også selvom man er meget glad for sit arbejde, men jeg tænke på en måde londonerne er bedre til at komme heldig dagen i hu. Jeg vil øve mig lidt mere på at implementere netop denne evne på nogle af mine søndage. Happy monday, cheer up it will soon be sunday……….

No comments:

Post a Comment