Saturday 21 May 2016

Godt jeg er godt gift

Hold nu op hvor er jeg glad for, at jeg er blevet gift. Alt det en brud skal igennem for at blive klar til selve dagen, gør mig træt bare ved tanken. Der skal ligges en handlingsplan for hendes hud!!! Selvfølglig vil man gerne spil max på smukkebarometeret den dag, meeennn. Der skal afholdes testmiddage og man skal have personlig træner. Jeg tænker bare, det er meget, der skal ske udover alt det andet, man også skal tage sig af. Håber gommen kan genkende sin brud, når hun står der i alt det rigtige på den helt rigtige måde. Jeg kan godt bliver bekymret. For når noget skal være så perfekt, husker man så at nyde dagen og være tilstede og kan man genkende sig selv i det. Nå, hvad ved jeg, jeg er jo også bare en gammel konen lykkelig gift på snart 11. år. 

No comments:

Post a Comment