Friday 29 April 2016

Happy friday #When life gives you lemon make lemonade


Da jeg i 2012 var på summer school i NYC, havde jeg aldrig drømt om, at jeg skulle sidde der på en af de vildeste designskoler med den cooleste underviser. Solen bankende ned udenfor og air conditionen kørende på max og tegnede modeillustrationer mens Beyonce spillede i baggrunden. Vores tegnlære Steven Broadway blev altid hængende efter undervisningen og en håndfuld af os fik lidt ekstra med og mange gode historie om modens udvikling og NYC i 80´erne. Tilbage til Queen B jeg er ikke hard core fan, men synes hun ind imellem har skruet nogle rigtige gode hits sammen fx ”If I were a boy”.
Jeg gad godt opleve hende live, tænker hun laver et super sceneshow.
Jeg skal i hvert fald have fingrene i hendes nye skive og så skal jeg ind i min tegnboble og finde helt ro. Happy friday til alle. 

No comments:

Post a Comment