Thursday 10 July 2014

Torsdagsønsker #88

Dyreprint har i mange år været en del af diverse kollektioner. I 2004-05 var det sommerfuglen, så kom uglen og så var der lidt blandende dyr. I 2011-12 kom Kenzo med tigerblockbuster´en. Jeg synes det er en hårfin balance mellem det rå print eller det lidt pjattede. Denne hest fra: http://www.stellamccartney.com/us/stella-mccartney/sweatshirt_cod41456863bv.html er super fin. Shortsnederdelen er fra Bitte Kai Rand og har et andet mere grafisk print. Så lang tid at de 2 print er i samme farve skala, synes jeg det er fint at mikse dem. OG så har jeg spottede et hul i min beskedende støvle samling. Jeg har ingen støvler med teksture, men det har de her fra Chloé, woop woop, nu er de sat på ønskelisten. 
Støvler: http://www.net-a-porter.com/intl/product/444378?cm_mmc=LinkshareUK-_-Hy3bqNL2jtQ-_-Custom-_-LinkBuilder&siteID=Hy3bqNL2jtQ-fWC4glQmj6ehA.uCjcNOdw

2 comments:

  1. Fint sæt - jeg kunne også godt bruge det hele.

    ReplyDelete
  2. Ja, lige til den indre hestepige.

    ReplyDelete