Wednesday 9 July 2014

Herrefed stil

Men´s fashion week er lige overstået og man må sige de kære mænd, er alt andet en farveforskrækket. Jeg snakkede om herremode med 2 meget forskellige kvinder i sidste uge, min BFF og min Mormor. Der er sådan ca 53 år mellem dem. Min BFF havde lige studeret Saint Laurent´s bud på hvad manden skulle hoppe i. Hvad angår min Mormor, ja så synes hun, det var dejligt, at mænd ikke var bange for at bruge farver. Hun ment dog, at hvis min kære morfar stadigvæk var i blandt os, ville det nok knibe lidt med at få ham i et par røde bukser.  
Jeg tvivler nu også på, at mand min vil kravle i sådan et par. Han vil hørt sandsyndligt mumle noget med, at han jo ikke har sejlet over Atlanterhavet. 
(læs når man har krydsede Atlanterhavet= må man gå med røde bukser
http://www.wwd.com/runway/mens-spring-collections-2015/review/yves-saint-laurent/slideshow/7775937#/slideshow/article/7775520/7775937

2 comments:

  1. Herlige mænd. Man kan godt komme til at glemme, at mode også er for mænd, men de kan jo sagtens følge med.

    ReplyDelete
  2. Ja, de her mænd er da vildt inspirerende.

    ReplyDelete