Thursday 19 March 2020

Torsdagsønsker #stay safe

Det er lang tid siden, jeg har tjekket ind på den her kanal! Det er en vild tid vi lever i og jeg har haft lidt svært ved at finde ord til bloggen. Det er svært eftersom jeg bruger min blog til at nørdde om mode og mode er nok det sidste, nogen tænker på pt. De fleste arbejder hjemmefra og sidder måske i deres py eller et par bløde bukser og højst en pæn overdel i tilfælde af, de skal lave videoopkald. Det er skræmmende at se ens by lukke ned og føle ens frihed begrænset. Cafeerne hvor summen fra kaffemaskinen, lyden af mennesker der hyggesnakker og nyder et glas vin og livet er slukket for en stund. For ikke at ryge helt i kuldkælderen har jeg tænkt mig at blive ved med at skrive om mode, for mode handler om at skabe glæde. Håber I lyst til at læse med, pas på dig selv!  

No comments:

Post a Comment