Saturday 14 December 2019

Vi har besluttede ikke at give hunden julegaver i år, med mindre de er brugt…….

Jeg kan ikke mere og jeg ved godt, vi skal omstille os rent klimamæssigt NU! men hvis det skal være sådan her, får jeg en klimadepression. Jeg orker ikke at læse om flere: vi giver/ modtager ikke gaver i år og har bedt familien om at give vores børn brugt tøj og legetøj. 
Jeg ved godt, at julen ikke kun handler om gaver, men det er altså ok at ønske sig noget og give en helt fantastisk ting til dem man har kær. Jeg har knoklet hele året og nu må man godt belønne og belønnes. Så kære julemand jeg tør godt sige det højt, jeg ønsker mig s.. et par Guccisko, synes egentligt også, at jeg har fortjent dem. Jeg har opført mig ordentligt næsten hele året og været virkelig flittig på mit arbejde. 

No comments:

Post a Comment