Thursday 22 August 2019

Torsdagsønsker #284 Need money for Monies

Monies laver bare de smukkeste og vildeste avantgarde-smykker. Jeg har et par af deres store plastikringe, de er helt fantastiske. De er på ingen måder praktiske, specielt ikke når man skal have handsker på om vinteren. Det er ægteparret Gerda og Nikolai Monies, som siden 1973 har drevet firmaet. Designeren Ivan Grundahl gjorde ofte brug af deres smykker i forbindelse med styling og shows. Det er snart et par år siden jeg forelskede mig i den fuldstændig crazy, über cool guldkæde. Den er fremstillet i træ og vejer kun lige godt 400 gram. Kan i se det for jer et par smadret jeans, Dr. Martens en band T-shirt og så den her smuksak eller en af mine mange enkle sorte kjoler. Nå, det er jo torsdag og man har da lov at drømme og jeg har lang weekend. 

No comments:

Post a Comment