Monday 18 February 2019

Noget om London, Marie Kondo og mandag

I was stopped in London when I felt it coming down
Crashing all around me with a great triumphant sound
Like the dam was breaking and my mind came rushing in
I was stopped in London, oh, I was awakening
I was

Jeg ville ikke have noget imod at være strandet i London. 
Dior udstilling, London Fashion week, pundet helt i bund, what´s not to like? Er ikke helt sikker på, det er den sammen tanke, Maggie Rogers har, når hun synger sangen. Jeg drømmer mig i hvert fald lidt væk denne mandag efter at havde arbejdet 6 dage i streg og blevet ramt af Marie Kondo epidemien. Jeg kom til at gå direkte i oprydningsfælden, da jeg landet fra arbejdet i lørdags og inden jeg fik set mig om var klokken langt over G&T. Nå, men mandag nu er du her, så kan man da i den mindste håbe på, der er en pakke på vej. Købte en hårbøjle d. 28  januar, så nu kunne det være rart, hvis den snart landet på mit hoved. Happy Monday til alle!

No comments:

Post a Comment