Thursday 15 November 2018

Torsdagsønsker #267


Måske er det relanceringen af Marc Jacobs udskældte Grunge-kollektion fra 1993, der er skyld i, at jeg har fået ternet skjorter på hjernen. Måske skyldes det, at jeg ikke har en ternet skjorte i mit skab, men nu ønsker jeg mig brændende meget en. Det er også svært ikke at blive påvirket af alt det fløjl, som hænger derude. Det er et genialt materiale, som har den fineste struktur. I Venedig prøvede jeg en blazer, men fornuften vandt og jeg krænget den hurtigt af i frygt for, at bliver for vild med den. Behøver jeg at nævne, at jeg selvfølgelig stadigvæk tænker på den! Den über cool T-shirt landet faktisk i min postkasse i går, blev simpelhed nødt til at eje den, det er lang tid siden, mode har været så politisk.

No comments:

Post a Comment