Friday 3 November 2017

Happy Friday


I sidste uge var jeg i Rom og har efterhånden besøgt byen en del gange. Jeg har aldrig set så mange turister i byen, men det fine er, at man kan gå ned af den største turistegade og så kan man dreje rundt hjørnet og pludselig er det som om man befinder dig i en lille italiensk landsby. Udenover at der er utrolig mange smukke kirker og andre fine bygninger, så er der alle de gode spisesteder og kaffebarer. Efterhånden har manden min og jeg fundet en del gode restauranter. Vi nåede ikke at besøge dem allesammen denne gang, men jeg er nu ret sikker på, at det ikke var sidst gang jeg besøgte byen, selvom jeg ikke kunne trænge mig igennem menneskehavet ved Trevi Fontænen og i kaste den obligatoriske mønt. 
Happy Friday til alle.

No comments:

Post a Comment