Friday 29 September 2017

happy Friday

Jeg blive nok aldrig Parisian chik:
Jeg er alt for glad for baggy bukser og store støvler.
Jeg har heller ikke det der: jeg så da sådan ud, da jeg vågnede look. 
Jeg kan ikke nøjes med lidt ost og en smule skinke til aftensmad.
Jeg orker ikke en hel dag på høje hæle
Jeg er ikke så begejstret for smal jeans og blazer outfittet, når det kommer til mig selv

Men jeg tror godt jeg kunne leve i Paris:
Lækker modeudstillinger
Det er helt legalt at sippe hvidvin til frokost på en almindelig tirsdag
Fransk Vogue koster kun 37,50 kr. i stedet for 120 kr. 
-og det er dyrt når ens fransk er noget rusten.
Masser af inspiration og kvinder med attitude
Det franskkøkken, sennep, syltet agurker, tatar og paté………..


Happy Friday til alle

No comments:

Post a Comment