Friday 19 May 2017

Happy Friday

I går var bare ikke min dag, skyndt mig hjem fra arbejde for at købe ind til gæster som skulle komme i aften. Efter indkøb ville jeg bare lige tjekke op på hvad tid de ville komme. Det viser sig så, at vi var gået forkert af hinanden med datoerne.
Jeg blev nød til at gå i seng allerede kl. 21 i bedste Maude-stil. Årets første rigtig sommeraften og så bang smadder-migræne. Vågnede kl 00.00 med denne sang kørende inde i mit hoved:
Lucky lips are always kissing
Lucky lips are never blue
Lucky lips will always find
Nå, har tænkt mig at vende skuden rundt i dag og få en masse fra hånden: rengøring, maling af håret, skrive fakturaer og komme i gang med et angstprovokerede projekt, som jeg er blev spurgt om jeg vil lave (mere om det en anden dag). Nu er det jo fredag og der skal man ikke snyde sig selv for at drømme om glimmersko eller sko, der er lidt ud over det sædvanlige, så tratttttta her får I mit nyeste chush de fine slippers/sko med mega mange flotte sten. Kan I se det for jer sommerkjole eller rip jeans og så er man klar til storbyferien. Happy Friday til alle.

No comments:

Post a Comment