Monday 29 May 2017

Feminist, fashion and fascination

Jeg ville ønsker der var flere timer i døgnet, så jeg også kunne få presset lidt mere læse tid ind. Der kommer jo hele tiden bøger som jeg gerne ville kigge/ læse. Bogen Unseen er fyldt med billeder af Alexander McQueen´s design som ikke har ikke har været vist før, den falder lige ned i min evig fascination af designeren og hans stor talent. We Should all be feminist er titlen på en bog, og ikke et slogan på en Dior T-shirt, den gad jeg godt læse i min sommerferie. Transfervindue, den sidste bog fra Maria Gerhardt, jeg har læst Der bor Hollywood stjerner på min vej, som jeg slugte på 2 dage. Den sidste er en helt ny bog som jeg kun har "kigget" i på nette, men jeg tænker den indholder masser af inspiration til tegning og farverigsammensætninger. Happy Monday 

No comments:

Post a Comment