Monday 23 December 2013

Årets muse´er

Hvis jeg kunne vælger 3 nytårsgæster, så ville jeg vælger de her fine damer. Jeg er sikker på, de kan sparke gang i løjerne. Diana Vreeland er desværre ikke en del af denne verden mere, men det gøre ikke min fascination af hende mindre. Til middagen tænker jeg, at hun kunne komme med en kommentar som:
-Give them what they never knew they wanted 
My god......the only chance in my life I ever had to learn anything was those twelve years in England. 
Freja er for mig den sejeste model, vi har for tiden i Denmark. Jeg synes hun var fantastisk i Saint Laurent reklamen og jeg tænker hun kan bidrage med nogle gode modehistorie.
Den sidst gæst er Carine Roitfled. Hun må have en hele skattekiste af fortællinger om hendes live i modebranchen. Jeg er tosset med hendes fransk/engelsk udtale og hendes altid inspirerende stil.
Skal vi sige, kl 17.45 på tirsdag d. 31.12.13 Så kan vi lige nå at høre Daisy´s tale til nation, derefter tager fat på et brag af en aften. 
Citaterne er fra bogen: Diana Vreeland

No comments:

Post a Comment