Wednesday 26 February 2020

En lang weekend

En weekend med masser af dejlig kaffe

Jeg har haft en helt igennem dejlig weekend. Det har ovenikøbet været en lang en af slagsen, med fri allerede fredag. Når jeg endelig har lørdagsfri, plejer jeg at lave 1000 planer og tror jeg kan nå alt. Fredag stod den på rengøring, et besøg hos min fys, gaveshopping og besøg af største niecen. Vi skulle sy et par busker i noget meget grønt jersey. Jeg var til en vældig underholdende fruentimmer middag lørdag aften. Der blev vendt alle mulige emner: Andersine-læber, løft af øjenlåg hvor man kan købe hummer direkte fra en kutter og noget om hyggephyton -dont ask! En hel søndag gik med tegning og opdatering på Milano Fashion Week. Nu er en ny uge er i gang og jeg har mest af alt lyst til at blive indenfor og tegne indtil det igen bliver tørvejr, hvis det altså nogensinde sker!!!

Moshino F/W 2020 Milano Fashion Week


No comments:

Post a Comment