Monday 6 January 2020

Hello January

Så kom det nye år og januar i gang, ved ikke helt om jeg er kommet i gang?  Januar jo ikke den mest op løftende måned. Jeg har heldigvis det sejeste projekt der nok skal få mig igennem, det handler om en lille bog med 32 blanke sider. De skal udfyldes og sendes retur til Brooklyn Art Library i Williamsburg. Her står der over 41.000 bøger fra 130 forskellige lande, fyldt med tegninger og college mm. Det er ret enkelt, man bestillinger en bog  her. Din bog får en stregkode og du skal skrive lidt om dig selv og en beskrivelse af hvad du fylder i bogen. Du har næsten frie rammer, stregkoden må ikke dækkes og den skal beholde sit format. Så i stedet for white January eller dry January tager jeg ”en streg januar” Godt nytår for et år hvor jeg vil tegne endnu mere…………………………………………..

No comments:

Post a Comment