Thursday 5 September 2019

Torsdagsønsker #285 Villanelle´s stil

Jeg er ikke vild med at se film eller serie med alt for meget mord og splat, men når nu morderen har den vildeste stil, så er der ingen vej tilbage. Jeg snakker selvfølgelig om Killing Eve og ja jeg ser dele af serien med hænderne foran øjne. Jeg var især vild med scenen, hvor Villanelle/ Jodie Comer har den über cool pink Molly Goddard tylskjole og Balenciagas Ceinture støvler på eller hvad med den scene hvor hun har crazy sølvbukser på, ja jeg kunne blive ved. Eve/ Sandra Oh spiller også genialt godt på den der noget crepe måde. Når nu man ikke kan se SATC på repeat alene på grunde af alt dem ”stil-historie”, der udspiller sig over de 6 sæsoner, ja så tager jeg gerne en omgang stilsikker mord.

No comments:

Post a Comment