Monday 19 August 2019

Namaste

   Reklame for Hunkemöller
 Reklame
Jeg har gået til yoga, i noget der ligner 10 år. Jeg har gået på det samme hold i 6 af de 10 år, med den samme skønne underviser og ligger næsten altid det samme sted, med mindre nogen har taget ”min plads”. Jeg føler også jeg har haft det samme yogatøj på i alle de år, så det var meget kærkommende da Hunkemoller  spurgte, om jeg har lyst til at samarbejde med dem. Jeg må indrømmer, at jeg kun var bekendt med deres lingeri, men efter et kig rundt på deres webshop spottede jeg et pænt stort udvalg af sportswear og der iblandet en del yogatøj. Mit valg faldt på et par tights med høj talje, som bare sidder rigtig godt og er super behagelig at have på. En lækker T-shirt med fine små farve-dots vævet ind i kvaliteten. En fin tynd top med transparent ryg, perfekt til at have inden unde T-shirten, så man ikke står der med maven bar, når man står på hovedet eller for mit vedkommende i vinkelstræk (fødderne op ad væggen og hænderne i yogamåtten). Nu glæder jeg bare til yogasæsonen starter op igen, så jeg kan få mit nye gear på. 
  Reklame
  TopT-shirt * Tights

 

No comments:

Post a Comment