Thursday 14 March 2019

Torsdagsønsker #273 Kara Bike wallet

Jeg ved godt, det er tosset, men jeg synes simpelhed, den her lille ”pung-taske- smykke” er så fin. Den er bund umulig, at få fat i før i maj og desværre fra en amerikansk side. Jeg orker ikke, den skal sendes hele vejen over fra den anden side af dammen, vente på den kommer igennem told mm og bliver 1/3 del dyrere, end den oprindelig er. Umådelig fin er den og jeg kunne snildt se den pynte over mine sommerkjoler og give den et lidt mere råt twist. Synes også det er ret cool at den er lavet med inspiration fra de store cykellåse de køre rundt med i New York. Krydser mine finger for, at en europæisk shop får den til salg. Ja, ja ved godt, det er et first world problems, men kan godt mærke det er lidt ligesom en Snickers-reklame, når du først har set den, kan du kun tænke på at spise en.




No comments:

Post a Comment