Wednesday 28 November 2018

Basislisten

Kender I ikke alle sammen det der med, at man har besluttet sig for, at man ikke må shoppe mere denne måned. Alligevel synes man at have fortjener en lille belønning, fordi man har arbejdet ekstra meget, løbet lidt hurtigere, gået ordentlig tid i seng i en hele uge eller hvad det nu måtte være. Det er her basislisten kommer på banen, en liste BFF´en og jeg har udviklet. Listen er fyldt med ting, der kan være ”lidt” kedeligt at købe, men som er rigtig gode at have i sin gaderobe. Spæd gerne til, hvis der er noget, I synes der mangler, det er jo en list, der er i konstant udvikling.
1: T-shirts med eller uden print
2: Jeans (ikke til mig, da jeg aldrig kan finde et par, som jeg føler mig hjemme i)
3: Et par Dr. Martens, en klassiker 
4: Et par Birkenstock, en klassiker
5: Undertøj, uundværligt 
6: Strømper, måske med glimmer
7: Sportstøj, et nødvendigt onde 

No comments:

Post a Comment