Friday 14 September 2018

Happy Friday




Jeg kom engang til at sige til en veninde, at hun var en cardigan, altså forstået på den måde, at hun var mere til cardigan end sweater. Jeg har i lang tid overvejet, om jeg er en ”belt bag girl”. Jeg synes jo nogle af dem er er mega cool, men det er en hård fin balance. Man vil jo meget nødigt komme til at ligne en turist, der er genopstået fra 80´erne med en buks, der har den helt forkerte længde, en T-shirt der er lidt for stram, en udtrådt sandal og bæltetasken slynget rundt en ens mave. Jeg ved godt, at det her space belt bag ikke kommer helt i nærheden af det billede, jeg beskrev før og 80´er stilen er der jo mange referencer til denne sæson. Skal? Skal ikke? Happy Friday til alle.

2 comments:

  1. Haha, jeg kender det godt - nogle items ligger sååå meget på vippen, at jeg heller ikke tør.
    - A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja og så er det måske bare man skal høre efter den der lille stemme: skal ikke!

      Delete