Thursday 21 June 2018

Torsdagsønsker #256 tilbage til 80´erne


Om vinteren er jeg ret hurtig til at hoppe i py´en, når jeg kommer hjem fra arbejdet. Efter en hel dag hvor jeg skal forholde mig til tøj, er det meget befriende at kravle i noget blødt og afslappende. Om sommeren har jeg en anden standart aften-uniform. Der er tale om et par mega oversize overalls shorts, jeg fandt i en second hand store i Hamburg. En af de ting jeg altid er på udkig efter, når jeg en sjælen gang befinder mig i en second Hand/ vintageshop, er buksedragter, dungaress, overalls og meget gerne i denim. Lige nu drømmer jeg om at finde et par vintage Calvin Klein, men de her fra Carhartt kan også bruges sammen med den über cool body fra Burberry og så selvfølgelig en bumbag. 80´erne har vel ikke levet forgæves.

No comments:

Post a Comment