Thursday 10 May 2018

Torsdagsønsker #252


Jeg drømmer om at fylde den smukke ”kurv” med David Downton's  skønne bog. Han er en af de mest inspirerende modeillustrator, jeg har allerede et par bøger med ham. Den her er lige kommet og den ligger højt på min ønskeliste. Ingen sommer uden nye Birkenstock, en klassiker der glider lidt ind og ud af modebillede. Jeg ønsker mig disse her med blødt pels i bunden, bare i tilfældet af at sommeren pludselig svigter. Jeg startede med at skrive kurv, det er måske ikke den helt rette betegnelse, men måske nærmere en slags delux gourmet kurv. Uanset navn smuk er den. Jeg kunne snildt se den i cykelkurven og så ud i det blå eller måske til en lille storbyferie, hvor der også kan være plads til en tegnblok. Jeg drømmer stadigvæk om at bliver bedre til at sidde ude blandt folk og skitse.

No comments:

Post a Comment