Monday 19 March 2018

Said YES

Når, det hele er bare er surt med surt på. Jeg har frosset i 4 uger, hostet lige så lang tid og har et energiniveau under nul. Jeg er har det på samme måde som Blachmann, jeg forstår ikke danskerne og deres valg. Jeg havde svoret, at jeg ikke ville se X-factor denne gang, men man har et standpunkt til man tag et nyt og ja jeg ser gladeligt med hver fredag. Røg skønne Sol og Christian ud, fordi de smilede for meget, var det for meget glæde i et frossent Danmark, hvor regningen truer med at lukke alt ned. Hele retail- og servicebranchen bliver også ramt. Danskerne stopper med at bruge penge og bliver usikker med mindet om, hvor sårbart det hele er og hvor hurtigt, man kan miste sit arbejde. Prøvede ellers at glemme alle mine frustrationer i lørdags med BFF´en og en tur rundt i Københavns gader. Det lykkes nu meget godt, især efter en dejlig tung frokost på Pastis og en god gang hvidvin. Så, velkomme til den nye uge, hvor Jeg vil finde den stor JA-hat frem og øve mig på glade tanker. KOM NU FORÅR!

No comments:

Post a Comment