Monday 5 March 2018

Lad os sammen smile foråret frem

Jeg går i hi og kommer ikke frem før vejret bliver bedre for man kan jo ikke skrive forår sådan, selvom det jo er forår i følger kalenderen. Desværre har vejrguderne bare ikke ladet sig mærke med det. Jeg orker ikke mere sne og jeg er træt helt ind i knoglerne. Vi har ingen sneskovl den smeltet engang ned over grillen da den skulle agere ly for regnen på en sommer dag. I husker godt sommer ik? Vores kost knækkede i sidste uge da jeg brugte den i stedet for den manglende sneskovl. Ja, jeg ved godt, det ikke er first world problems, men jeg er bare godt og grundig færdig med vinteren for i år. Jeg vil have sneakers og kjole på. 
Jeg blev nødt til at rode lidt i mit billedearkiv for, at blive lidt glad igen. 




No comments:

Post a Comment