Monday 26 February 2018

Ironic

A traffic jam when you're already late
A no-smoking sign on your cigarette break
It's like ten thousand spoons when all you need is a knife
It's meeting the man of my dreams
And then meeting his beautiful wife
And isn't it ironic...don't you think

A little too ironic...and, yeah, I really do think...

Alanis Morissette´s Ironic er den enste sang jeg kan komme i tanke om her til morgen. Vintertøjet er for længst solgt og havemøbler er på vej frem til skue. Holde fast på dine handsker, for hvis du mister dem, må du købe en badedragt istedet. Jeg kan huske en artikel for at par år siden, om en mand fra New York. Midt i marts, hvor der stadigvæk lå sne på gaden, mistede han sine handsker, men det var fuldstændig umuligt at opdrive et par nye. Det var ikke sådan, jeg havde forestillet mig dagene op til forårs skulle se ud……og så skal jeg ellers nok lade være med at snakke mere om det vejr, med mindre det bliver ved sådan her i flere uger.

No comments:

Post a Comment