Tuesday 9 January 2018

Blogger event


Jeg har helt glemt at fortælle om den blogger event, jeg var inviteret til mellem Jul og Nytår. Det var Fynske Influencers der stod bag invitationen, som forgik på Molotov. Det var første gang jeg deltog i en blog-evnet og jeg havde en del overvejelser om det at deltage. Jeg kunne formentlig være mor til dem alle sammen, jeg har efterhånden blogget i 6 år og min blog har bare sit eget stille liv som er min lille modeventil, hvor jeg kan lufte min passion for denne verden. Jeg takkede ja, men kunne havde slået mig selv. For med alle de ting der skal nås mellem Jul og Nytår og arbejde. Jeg synes måske ikke lige, jeg havde overskuet til at møde nye mennesker. Det viste sig at være super hyggeligt alle var imødekommende og glad. Det var jo også ret fantastisk at befinde sig blandt andre blogger og få snakket og delt erfaringer med andre, der som jeg brænder for det visuelle, det skrevne ord eller en kombination af begge.
(Reklame inviteret af Fynske Influencers i samarbejde med Molotov)

No comments:

Post a Comment