Tuesday 10 October 2017

Artist talk


Tilbage i juni fik jeg den tossede ide at spørge om jeg måtte udstille mine tegninger på Nelle's i Odense. Den 31. august blev der så hængt 20 af mine modeillustrationer op på cafeens væg. I morgen rydder de så på auktion, hvor overskuddet går til Reden, Odense. Før auktionen bliver skudt i gang, har jeg sagt ja til at give en kort artist talk. Det er en endnu mere tosset ide,  ARTIST TALK. Jamen jeg er jo ikke kunstner!! Jeg er bare en der er fuld af kunstner eller er kunster, som det vist hedder? Nu sidder jeg her og prøver, om jeg kan finde på noget at sige. Jeg håber jo bare, at folk vil være med til at støtte en god sag. Jeg er kan mærke nervøsiteten rulle rundt i kroppen. Hvem mon kommer? Kommer der overhovedet nogen?

No comments:

Post a Comment