Thursday 21 September 2017

Torsdagsønsker #230

70'er-brun eller tobaksfarve, som måske er et mere trendy ord til farven. Det sjove er, at jo mere jeg kigger på tobaksfarven, jo finerer synes jeg den er. Det er helt klart ikke en farve, som fungerer til mit ansigt. Den får mig til at ligne en, der har været på Roskilde Festivalen 7 uger i streg. Det gode er, at farven heldigvis kommer i mange andre former end tøj. Så nu drømmer jeg om sko (surprise), strømper og tasker i disse toner og om et par bøger. Det er nu bare et tilfælde, at de bøger der står på min bogliste, lige passer ind i collagen her. Jeg vil elsker at læse om punkdronningen Vivienne Westwoods liv og hele hendes syn på modeverden. Nå, vil skynde mig at klikke bøgerne hjem, inden jeg smutter ud i torsdagen. 

2 comments:

  1. Vivienne Westwood er så sej. Forstår iøvrigt ikke hvorfor jeg stadig ikke ejer et par af hendes pirate boots!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det er da en kæmpe fejl, vi tager til World´s End og henter et par.

      Delete