Tuesday 26 September 2017

Bring back the happy times

Hvad blev der af feel good film og serierne som Satc, Friends og film med Hugh Grant.
Hvorfor er Netflix og HBO fyldt med folk der slår hinanden ihjel på de mest voldsomme måder eller drager der flyver rundt. Hvorfor er det oppe i tiden at lave så grusomme historie nogle mere realistiske end andre? Jeg synes jo der sker nok frygtelige ting til, at jeg behøver blive mindet om det, når jeg har brug for en pause fra verden.
Jeg indrømmer gerne, jeg vil bedrages og drømme mig væk, når jeg ser serier eller film. Jeg vil se folk i pænt tøj i en storby (læs NYC). Måske er det på tiden at tage en tur til NYC i form af SATC. Den serie holder stadig max og er evig aktuel. 4 veninder der prøver sig frem i livet, karriere, kærlighed, ensomhed og gennem meget pæææææænt tøj, whats not to like.


No comments:

Post a Comment