Tuesday 22 August 2017

She wore blue velvet

Nøj, hvor jeg glæder mig til, at den her smuksak af en kjole flytter ind i mit skab og indrømmer gerne, at jeg også glæder mig til at hoppe i støvlerne igen. I den kommende sæson er der virkelig mange støvlemodeller, som har det der "jeg-kan-godt-lide-at-vandre-i-min-fritid" over sig. Det kan godt bliver lidt for outdoor-sporty for mig, men når de så kommer i et sart materiale som eksempelvis velour, ja så sker der noget helt uventet. Selvom jeg får lidt nervøse trækninger over selve materialet velour, så kan de her støvler godt komme til at gro på mig. Noget andet jeg godt gad ville gro, er mine negle. De er usle og knækker for en god bemærkning. Det er ikke fordi, de skal være mega lange, bare stærk, så de kan blive malet med denne smukke farve fra Chanel. 
Støvler Kjole hos Conny Elizabeth, Odense kommer i september.

No comments:

Post a Comment