Monday 7 August 2017

No fashion

En sommer hvor vejret har glimrede ved sit fravær, men hvor mine blå ben dog alligevel blev kysset blidt af den danske sol. Hunden, manden min og jeg selv har været i slummerhus i hele 2 uger. Ingen maling på vipperne, ingen ringe på fingrene, ingen datelines, ingen eller kun dårlig netforbindelse. Masser af fisk på grillen og rosé i glasset. Jeg har fået læst en masse spændende artikler og blev færdig med min bog om Vogue UK og så har jeg tegnet, så jeg er helt skeløjet.
Det er også en sommer, der har budt på noget så forfriskende som kvindefodbold, en prins der vil skilles efter døden og en amerikansk præsident, som har skiftet ud i sin stab hurtigere end jeg kunne nå at slide mine sommerkjoler op.
Nu er det tilbage til virkeligheden og det bliver på den hårde måde. Modeugen skydes i gang på onsdag og jeg har allerede tøjkrise. Kan jeg ikke bare tage en nederdel, T-shirt, Birkenstock og strik strømper på? Det er hvad, jeg har levet i de sidste 2 uger.


No comments:

Post a Comment