Monday 17 April 2017

Noget om cremant og shopping-rus i Hamburg


Jeg lyver ikke, når jeg skriver, at det er mere en 10 år siden, jeg sidst har ejet et par blå jeans. Jeg synes heller ikke, at jeg på noget tidspukt har manglet dem, men så skete det, at jeg dristede mig til at prøve de har mega cool Natascha Zinko jeans. De sad virkelig godt, mega loose på den helt rigtige måde og jeg er sikker på, at vi kunne havde fungeret fint sammen. Jeg nåede at besinde mig, inden det gik galt. Scenen udspillede sig i den smukkeste butik Apropos i Hamburg, men den sødeste betjening. BFF'en havde vundet fundet en lækker taske, som var på vej hjem med hende og imens vi går rundt der og sipper Cremant spotter jeg så de der jeans. Nå, det var godt, vi var sent på og havde overskredet vores mødetidspunkt med manden sin og manden min. 
NB, dem jeg prøvede, var uden blomsterne i siden

No comments:

Post a Comment