Monday 6 March 2017

Border Line

Jeg lære det nok aldrig, men måske fik jeg et wake up call lørdag aften, da jeg var nået til side 16 på en google søgning. Havde besøgt samtlige russiske, japanske og australske hjemmeside, men der var ingenting at komme efter. Først da jeg havde tømt min G&T indser jeg, spillet var tabt. Hvad snakker jeg om? Sko, selvfølgelig, eller retter sagt støvler. Om samarbejdet mellem Vetements og Dr Martens. Mandag aften i sidste uge tikkede der en mail om noget pre-shopping fra Mytheresa på de her støvler. Af mange gode grunde var mit fokus lige et andet sted, så tænkte "vi når det nok fredag." Har sådan fortjent de støvler, men ak nej, der var de allerede udsolgt. Hvis der er nogen der støder på dem i str 41 så giv et pip.

1 comment:

  1. Hæ, dem så jeg også i sidste uge og var lige ved at bestille dem, men så så jeg den hvide skrift bagpå - og den er jeg ikke så vild med, så det blev ikke til noget. Men Dr Martens har jo også lavet mange fede støvler, som ikke lige er et hipt designer-samarbejde :-)

    ReplyDelete