Monday 9 January 2017

Bad craziness

Bare fordi man har en "hjemmearbejdsdag", kan man jo godt drømme om at hoppe i lidt lækre sager. Den sorte og hvidternet blazer i et ret klassisk snit er skøn og larmer på den helt rigtige måde. Under mig oprydning i klædeskabet gik det op for mig, hvor få bukser jeg ejer. Jeg synes oftest bukser ikke klær mig og derfor ender jeg tit i nederdel eller kjole. Nu drømmer jeg om de har mega baggy oversize bukser. Har tænkt mig, at jeg skulle finde mig nogle statment T-shirts i 2017, ved ikke helt om band T-shirt går under den kategori. Er ret vild med den her, men er jo ikke Iron Maiden-fan så er det ikke falsk varebetegnelse?
BlazerbukserT-shirt

2 comments:

  1. Men så er det jo på tide at blive Iron Maiden-fan, skal jeg lave en playliste til dig ;-)

    ReplyDelete