Thursday 1 December 2016

Torsdagsønsker #206 tosselisten

Bum Karla så blev det den 1. december! Jeg ønsker mig en ordentlig bunke bøger se her i julegave. Det er den officielle og realistiske liste og så er der jo altid tosse-listen, men de ting kræver et nært venskab med Joakim Von And. Støvlerne snakker vi ikke om mere for det har vi gjort herherher og her. Jeg er på ingen måder hoppet med på hele den der Gucci-hype, som kan ses på alle bloggers skuldre for tiden. Når det så er sagt, så er denne rygsæk ret lækker og manden min kalder mig af og til brumbassen, så jeg tænker, det er et matches made. Den oversize snow globe har været en del af Martin Maison Margiela´s kollektion. Det er en ting, der ingen funktion har og som bare står og samler støv. Fin er den og nogle gange er det skønt med en ting, der bare er der, fordi den er smuk og drømmende at se på. 

No comments:

Post a Comment