Wednesday 14 December 2016

Jeg burde spille Lotto idag

Kender i det med, at man kan bliver rigtig chokeret over sig selv?
Altså udover det chok man får om morgen, når man møder sit eget spejlebillede.
Jeg er sådan en, der passer rigtig godt på mine ting og mister sjældent noget modsat manden min, der er utrolig glemsom. Mandag efterlod jeg min computer i min cykelkurv, da jeg gik ind i en butik midt i Odense C. Jeg opdaget det først, da jeg kom ud igen og den stadigvæk var der. Tirsdag morgen opdager jeg så, at min cykel har stået ulåst hele natten, men heldigvis var den der også stadigvæk. Man har da lov at være ovenud heldig. Jeg håber ikke det er en vedvarende glemsomhed, men at det bare er en antydning af, at jeg har lidt for mange ting i gang fortiden. 

No comments:

Post a Comment