Tuesday 8 November 2016

Yellow lemon-tree

Når solen nu har gemt sig godt væk fortiden, kan man da bare skabe sin egne solstråler. Jeg er tosset med de gule bukser. Det gælder både snittet og strukturen i materialet de er lavet af. Skoene er da også skønne med den lille tante tut hæl (på den gode måde). Ville de ikke bare være så fine med et lille A-nederdel og strik. Problemet er bare, hvis man som jeg har en meget sort garderobe, kan man hurtigt komme til at ligne en bi, når man mixer sort og gult. Så selvom jeg er ret pjattet med gult, så bruger jeg det mest til at lave små farvesplash i mit hjem. Jeg har en enkel af de smukke kopper med en limeblomst på. Ens dag og kaffen bliver bare noget helt særligt når jeg drikke af den kop og tænker på den kære veninde der gav den til mig, da jeg fyldt noget rundt. 
BukserSko og Kop

No comments:

Post a Comment