Wednesday 23 November 2016

Now I can look like Iris Apfel


Manden min rejser en del og han er mægtig flink til at hjembringer gaver fra sine rejser. Standartpakken er magasiner fra det land han besøger og en parfume. Han er faktisk ret god til at finde den rigtige duft. I de 16 år han har givet parfumer (og det er blevet til del) er der kun 2 gange, hvor han har misset og jeg har fået en duft, jeg ikke var tosset med. En gang imellem er standartpakken udvidet med et extra treat, det er hvis han har gået med hovedet under armen i alt for lang tid og haft alt for travlt. Lad os bare sige, at i det meste af 2016 har hovedet været meget under armen, så da han kom hjem fra Rom i fredags havde han et par sunnies med hjem, som jeg længde har haft et crush på. Nu kan jeg også dress mig up, som den super cool Iris Apfel, kan ikke vent til solen kommer igen. Tak søde manden min. 

No comments:

Post a Comment