Friday 11 November 2016

Happy friday


Havde glædet mig til at spille: who run the world, girls  … meget højt denne fredag. Nu tror jeg bare jeg, blander mig en stærk Old fashion og sidder mig ned og tænker over, hvilket valg amerikanerne tog i tirsdag. Hvad mener Trump egentlig, når han siger han vil: Make America great agian. Hvornår var Amerika great? Da sorte ikke måtte sidde forrest i bussen? Da homoseksuelle ikke måtte blive viet? Jeg er skræmt og overvejer på nuværende tidspunkt, om man kan flytte til månen. Oven i alt det vågner jeg op og finder ud af at Leonard Cohen er dø. Han har leveret fantastisk musik og smukke tekster, han var også på min bucket-musikliste. Det er lidt svært at skrive happy friday efter sådan en mærkelig uge, men Hallelujah så for livet går jo vider så, happy friday til alle. 

No comments:

Post a Comment