Friday 1 July 2016

Happy friday #let´s surf

Har lige været uden net i 30 timer, uhaaaa det var ikke en god fornemmelse. Nå, jeg er tilbage, men det er sommeren da ikke helt! 2. sommer måned starter idag men gør sommeren mon også det? Jeg drømmer om engang at tage et surfkursus, det er et punkt på min bucket-liste, som jeg påbegyndte, da jeg fyldt 30+.
Det første år startede jeg på ballet, det var noget, jeg havde haft lyst til i mange år.
2. år fik jeg nyt arbejde og nye udfordringer.
3. år skriver jeg på en bog i samarbejde med en anden designer.
Så er jeg ikke nået længer, men en af drømmene er at surfe i Ringkøbing fjor. 
Jeg tænker, det er godt at give sig selv udfordringer, så man hele tiden kan udvikle sig og få smagt på så meget af livet som det er muligt. Happy friday til alle. 

No comments:

Post a Comment