Friday 3 June 2016

Happy friday #Århus




Jeg er ligeså bleg som sne og ligeså træt som et alderdomshjem og ja jeg har stadigvæk skvalderkål i min have. På trods af alt det og meget mere på min to-do-liste tog jeg en pjække dag i onsdags. Jeg futtede til Århus for at tilbring en dag i selskab en god veninde, som jeg ikke havde set i lang tid. Der blev snakket meget, da hele verdenssituationen skulle vendes og en lækker frokost blev intaget her. Det var det smukkeste vejr og Århus præsenterede sig for sin fineste side. Det var skønt med en dag, hvor jeg fik sat lidt ny energi og inspiration ind på kontoen. Nogle gang må man bare lade skvalder være skvalder og to-do være to-do og tage sig tid til at putte det der krymmel på sin hverdag, som der er mulighed for. Happy friday til alle.

GemGem

No comments:

Post a Comment